Επικοινωνία

Συχνές Ερωτήσεις

1Ενδιαφέρομαι για μία υπηρεσία σας, πώς μπορούμε να ξεκινήσουμε συνεργασία;
Μας καλείτε μέσω τηλεφώνου, μας στέλνετε email ή συμπληρώνετε την παρακάτω φόρμα, με την υπηρεσία που σας ενδιαφέρει. Αν έχετε ήδη Eshop σημαντικό είναι να μας στείλετε την διεύθυνση του για να μπορέσουμε να σας κατατοπίσουμε ακριβώς σε ό,τι έχετε ανάγκη.
2Το Eshop μου είναι πολύ αργό, τι μπορούμε να κάνουμε για αυτο;
Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που το Eshop σας μπορεί να είναι αργό. Ο κύριος είναι η φιλοξενία που έχετε σε αυτό, έπειτα το μέγεθος αυτού, τι Traffic δέχεστε και το πόσο σωστά ειναι δημιουργημένο το Eshop σας. Για να σας ληθουν όλα τα προβλήματα, επικοινωνήστε μαζί μας για να κάνουμε έλεγχο δωρεάν για εσάς, και να σας προτείνουμε μια αξιόπιστη λύση.
3Έχω Eshop σε άλλη πλατφόρμα, τι πρέπει να κάνω για να έρθω σε Opencart;
Εσείς τίποτα! Τα αφήνετε όλο πάνω μας, όλα σας τα προϊόντα, παραγγελίες και πελάτες μεταφέρονται με τα ειδικά εργαλεία μας από οποιαδήποτε επώνυμη πλατφόρμα είστε, και απολαμβάνετε την ευχρηστία και την ταχύτητα που μόνο το Opencart προσφέρει.
4Έχω αγοράσει ένα Extension από εσάς και δεν ξέρω να το εγκαταστήσω.
Κανένα Πρόβλημα. Ανοίξτε μας ένα νέο Ticket Υποστήριξης και θα το εγκαταστήσουμε για εσάς δωρεάν!

Ωράριο

Δευτέρα με Παρασκευή

09:00 - 17:00

Το ωράριο αυτό δεν απευθύνετε σε πελάτες που έχουν επιλέξει κάποιο από τα πακέτα υποστήριξης μας.

 

Φόρμα Επικοινωνίας




Αιτήματα υποστήριξης γίνονται δεκτά μόνο μέσω του συστήματος Αιτημάτων μας.